Саше — бұл көп қабатты полимерлі пленкалардан немесе аралас материалдардан жасалған жалпақ үш немесе төрт тігісті бума. Мұндай қаптама өз атауын француздық «sachet» (қалта) сөзінен алған. ⠀ ⠀
- Қаптаманың бұл түрі сусымалы, сұйық, гельдер, кремдер және паста өнімдерінің үлкен ауқымы үшін өте қолайлы: косметикалық, фармацевтикалық, тамақ, тұрмыстық химия және т. б.
- Саше үлестеп беретін бумалары өзінің тығыздығына байланысты өнімнің балғындығын сақтауға және өнімде аз консерванттарды қолдануға мүмкіндік береді.
- Бумаларды пайдалану өте ыңғайлы - оларды сапарға, жұмысқа апару оңай, олар көп орын алмайды және қосымша қаптаманы қажет етпейді.
Буманың гигиенасы, өнімнің басқа заттармен минималды байланысы, өнімді «жолда» тұтынуға болады.
- Үнемділік. Егер сатып алушы өнімнің үлкен пакетін сатып ала алмаса да, кішкене пакет «үнемді» балама бола алады. Екінші жағынан, егер дәрі-дәрмектің үлкен пакетін қолданудың қажеті болмаса, онда пакеттің екі бумасыі ең жақсы нұсқа болады.
Өнім өндірушілерге арналған артықшылықтар: ⠀
- Кішкентай бумалар супермаркет кассаларының жанында оңай орналастырылады, онда сіз білетіндей, «көзге түсті» қағидаты бойынша көптеген сатып алулар жасалады.
- Өндіруші 100 г қайта есептелген баға бірнеше есе жоғары болуы мүмкін болса да, үлкен саше бумадағы өнімге қарағанда әлдеқайда көп пакеттерді сатады. Тиісінше, өндірушінің пайдасы артады.
- Өнімнің құрамы мен өндірушісі туралы ақпарат картон қорапшасына салынғандықтан, өндіруші буманың дизайнын таңдауға көбірек орын алады.
- Тұтынушылар шеңбері кеңеюде. Саше бумалары салада өте танымал
- қызмет көрсету - көлікте, әуежайларда, мейрамханаларда, қонақ үйлерде.
- • Косметика өндірушілері үшін өнімді жарнамалау үшін тамаша мүмкіндіктер - сынаманы сынап көрген клиент крем немесе сусабын сатып алуды тезірек шешеді.
«КазБАД» ЖШС өнімді Алматыдағы саше-бумаларға қаптауды жедел жүзеге асырады. Біздің қызметтеріміздің құны клиенттің жеке өндіріс алаңын іске қосқан кездегі шығындарынан әлдеқайда төмен, өйткені ко-пакерде өндіріс пен басқарудың белгіленген шығындары барлық клиенттер арасында біркелкі бөлінеді, ал меншікті өндіріс жағдайында тіркелген шығындар толығымен сауда маркасының немесе брендтің иесінің шығындары болып табылады.